Top Social

ZooM In Tech Gives You many Informations and Triks about The Technology including: Android Windows Ios etc.

How To Install Google Play Store On MIUI 9 (Install Play Services)

Friday, August 18, 2017

How To Install Google Play Store On MIUI 9


In This Blog, you will see How To Install Google Play Store On MIUI 9. As we know, Xiaomi released the MIUI 9 ROM, which is already available for:


MIUI 9 Supported Devices


Xiaomi Mi Note 2
Xiaomi Mi Note/Pro


Xiaomi Redmi Note 4X
Xiaomi Redmi Note 4
Xiaomi Redmi Note 3
Xiaomi Redmi Note 2
Xiaomi Redmi Note


Xiaomi Redmi Pro
Xiaomi Redmi 4X
Xiaomi Redmi 4A
Xiaomi Redmi 4
Xiaomi Redmi 4 Prime
Xiaomi Redmi 3S/Prime
Xiaomi Redmi 3
Xiaomi Redmi 2A
Xiaomi Redmi 2/Prime
Xiaomi Redmi 1S
Xiaomi Redmi 1


Xiaomi Mi 6
Xiaomi Mi 5s Plus
Xiaomi Mi 5s
Xiaomi Mi 5c
Xiaomi Mi 5
Xiaomi Mi 4S
Xiaomi Mi 4c
Xiaomi Mi 4
Xiaomi Mi 3
Xiaomi Mi 2/2S
Xiaomi Mi MIX
Xiaomi Mi Max 2
Xiaomi Mi Max


Xiaomi Mi Pad 2
Xiaomi Mi Pad

How To Install Google Play Store On MIUI 9


When you have Installed MIUI 9 China Stable ROM or Developer ROM on any Xiaomi phones you see no Play Store app in it.  This means you can’t use Play services or install any apps on your device from Play Store. So  in this Blog, you will able to Install Google Play Store On MIUI 9


To Install The MIUI 9 Room On Xiaomi Phone See This Blog ( How To Update Any Xiaomi Phone To MIUI 9)


How To Install Google Play Store On MIUI 9 (Install Play Services)




1 comment on "How To Install Google Play Store On MIUI 9 (Install Play Services)"